Klantenservice

Alles over betalen

Welke betaalmethoden hanteert Veiligheid Centraal?

Bij Veiligheid Centraal kun je gemakkelijk, snel en veilig betalen met iDEAL.

Krijg ik een factuur?

Je krijgt nog dezelfde dag een digitaal factuur toegestuurd. Heb je de factuur niet ontvangen of ben je deze kwijt geraakt? Neemt contact op met onze klantenservice en we helpen je graag verder.

Krijg ik een factuur met mijn bedrijfsgegevens erop?

Tijdens het afronden van een bestelling heb je de mogelijkheid een bedrijfsnaam in te vullen. Als je voor deze optie kiest zullen jouw bedrijfsgegevens gegevens op de factuur komen te staan zoals deze bij de Kamer Van Koophandel bekend zijn, tenzij anders vermeld.

Kan ik mijn factuur met een bank overschrijving betalen?

Mocht je liever gebruik willen maken van bank overschrijving in plaats van iDEAL is dit zeker een mogelijkheid. Stuur in dit geval een mail met jouw bestelling. Wij maken dan een factuur voor je. Na het ontvangen van de betaling zal je bestelling worden verstuurd.

Kan mijn factuur aangepast worden?

Wij kunnen de factuur nog voor je aanpassen wanneer de bestelling nog niet verzonden is. Mocht de bestelling al onderweg zijn is dit helaas niet mogelijk.

Mijn vraag staat er niet tussen, wat nu?

In dit geval ben je altijd vrij om contact met ons op te nemen. Dit kan telefonisch via 085–0608550 of stuur een email naar info@veiligheidcentraal.nl. Dan helpen we je graag verder.

Alles over bezorging

Verzenden jullie met track & trace?

Iedere bestelling wordt verstuurd met track & trace. Zo kun je de bestelling vanaf thuis online volgen.

Hoelang duurt het voordat ik mijn bestelling zal ontvangen?

De levertijd van producten die op voorraad zijn is 1 á 2 werkdagen. De levertijd is afhankelijk van de tijd waarop je de bestelling hebt geplaatst. Is dit op werkdagen vóór 14:00? Dan ontvang je jouw bestelling de volgende dag. Bestellingen na 14:00 ontvang je een dag later.

Met welke bezorgservice verzenden jullie?

Wij verzenden je pakket via de betrouwbare service van PostNL en DHL.

Als ik niet thuis ben wat gebeurt er dan met mijn bestelling?

Geen nood, de bezorger komt de volgende dag weer langs om het pakket aan je te overhandigen óf hij laat een briefje achter dat je het pakket bij de buren kunt ophalen. Door middel van de track & trace code kun je het pakket nauwlettend in de gaten houden.

Kan ik zelf aangeven wanneer ik de bestelling wil ontvangen?

Komt de eerst volgende dag niet uit? Bij het bestellen kun je in de notitie aangeven welke dag je het pakket graag zou willen ontvangen, dan houden wij hier rekening mee. Via de track & trace code kun je online bij de pakketbezorger aangeven wat jouw wensen zijn.

Mijn vraag staat er niet tussen, wat nu?

In dit geval ben je altijd vrij om contact met ons op te nemen. Dit kan telefonisch via 085–0608550 of stuur een email naar info@veiligheidcentraal.nl. Dan helpen we je graag verder.

Retourneren voor consumenten

Wat zijn de retourvoorwaarden?

Voor consumenten hanteren wij een bedenktijd van 30 dagen. Deze 30 dagen gaan in op de dag dat je de bestelling hebt ontvangen. Binnen deze 30 dagen kun je jouw retourzending aan ons kenbaar maken door het retourformulier in te vullen. Hierna heb je nog 7 dagen om je bestelling op de post te doen. De kosten voor het retourneren zijn voor rekening van de klant.

Wanneer wij de retourzending hebben ontvangen zal het volledige bedrag inclusief verzendkosten worden teruggestort.

Om het volledige aankoopbedrag terug te krijgen is het belangrijk om je product in de originele staat, ongebruikt en onbeschadigd terug te sturen. Dus bekijk het product gerust zoals je in de winkel zou doen. Bij eventuele beschadigingen kunnen wij een waardevermindering bij jouw in rekening brengen.

Welke producten kan ik niet retourneren?

Hygiëne en steriele producten kunnen wij helaas niet terug nemen.

Hoe kan ik retourneren?

Je kunt jouw bestelling retourneren in 3 stappen.

1Retour aanmelden

Voor je jouw bestelling retourneert dien je jouw retour aan te melden via onderstaand aanmeldformulier.

Retour aanmelden

2Retourformulier invullen

Het retourformulier is benodigd om jouw retour te kunnen verwerken. Print het formulier uit, vul deze in en doe het formulier bij de bestelling in de doos.

Download retourformulier

3Pakket verzenden

Je kunt de bestelling terugsturen in de originele verpakking waarin je de bestelling ontvangen hebt. Het retourformulier dient met het artikel geretourneerd te worden. Je kunt het pakket verzenden naar:

Veiligheid Centraal
t.a.v. Retour
Binnenzeestraat 25
1446AB Purmerend

De retourzending moet binnen 7 dagen na bekendmaking van het retour worden verstuurd. Wanneer wij de retourzending hebben ontvangen zal het volledige bedrag op jouw bankrekening worden teruggestort.

Wil je een deel van de bestelling retourneren? Dan ontvang je van ons een creditfactuur en wordt het totaalbedrag van de geretourneerde producten teruggestort.

Retourneren voor zakelijke klanten

Wanneer u als bedrijf, stichting, school of overheid een artikel wilt retourneren dient u dit binnen 14 dagen na levering bij ons aan te melden via het online retour aanvraagformulier.

Zakelijk retour aanvragen

Veiligheid Centraal beoordeelt uw retouraanvraag en informeert u per e-mail of deze wordt geaccepteerd. Wanneer wij akkoord gaan kunt u de bestelling retourneren naar het volgende adres:

Veiligheid Centraal
t.a.v. Retour
Binnenzeestraat 25
1446AB Purmerend

Als wij het artikel in goede staat hebben ontvangen in ons magazijn krijgt u het aankoopbedrag van de geretourneerde artikelen gecrediteerd. Veiligheid Centraal hanteert 15% magazijn- en handelingskosten voor goederen met een minimale retour waarde van 50 euro excl. BTW. De kosten voor het retourneren zijn voor rekening van de klant.

Alles over annuleren

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Ja dit is mogelijk, als de bestelling nog niet verwerkt is kun je de bestelling vrijblijvend annuleren. Indien je toch besluit de bestelling te willen annuleren doe dit dan zo snel mogelijk om teleurstelling te voorkomen.

Hoe werkt annuleren?

Als je de bestelling wilt annuleren kun je dit telefonisch doen of via email. Dit is alleen mogelijk wanneer de bestelling nog niet is verstuurd, wij raden je dan ook aan telefonisch contact op te nemen omdat dit het snelst zal zijn. Mocht het zo zijn dat je pakket al verstuurd is kun je de procedure ‘retourneren’ volgen.

Krijg ik mijn geld terug na het annuleren van de bestelling?

Uiteraard krijg je jouw geld gewoon weer terug als je de bestelling hebt geannuleerd. Binnen 1 werkdag staat de uitgave weer op je bankrekening.

Mijn vraag staat er niet tussen, wat nu?

In dit geval ben je altijd vrij om contact met ons op te nemen. Dit kan telefonisch via 085–0608550 of stuur een email naar info@veiligheidcentraal.nl. Dan helpen we je graag verder.